Saturday, 10 March 2012

Πολλαπλή εισαγωγής Ελέγχου Runner

Πώς μπορεί η εύρυθμη λειτουργία της πολλαπλής εισαγωγής ελέγχου δρομέα μέσα σε ένα αυτοκίνητο βελτίωση των επιδόσεών της; Χρησιμοποιώντας ένα όχημα όπως ένα αυτοκίνητο είναι αναγκαιότητα της εποχής μας. Αλλά δεν μπορούμε να συνεχίσουμε την οδήγηση αυτοκινήτου χωρίς την εξέταση την απόδοσή του. Στην εποχή του σήμερα με την αύξηση των τιμών του φυσικού αερίου και της οικονομικής ύφεσης εξακολουθεί να πλανάται σχετικά με το κεφάλι του καθενός, τις επιδόσεις του αυτοκινήτου είναι ένα πολύ σημαντικό ζήτημα. Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, την περιοχή μέσω των οποίων το ένα είναι πέρασμα, την ώρα της ημέρας και ο τρόπος με μία οδηγεί ένα αυτοκίνητο. Η χιλιομετρική ανά γαλόνι ένα αυτοκίνητο ουσιαστικά εξαρτάται από το πόσο αποτελεσματικά καύσιμο καίγεται στον κινητήρα του αυτοκινήτου για να παράγει την ώση ή τη δύναμη να ωθήσει το αυτοκίνητο εν κινήσει. Does αναβολή επισκευής αυτοκινήτων για μια δυσλειτουργία της πολλαπλής εισαγωγής ελέγχου δρομέας δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα αυτοκίνητο;
Πώς μια πολλαπλή εισαγωγής λειτουργίες ελέγχου Runner
Για να κατανοήσουμε τις επιδόσεις του αυτοκινήτου είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε από πού και πώς καυσίμων του αυτοκινήτου έρχεται σε μηχανή του αυτοκινήτου. Είναι επίσης σημαντικό να μάθει, τι επιτυγχάνεται με τη χρησιμοποίηση πολλαπλή εισαγωγής ελέγχου δρομέας;, και τι θα συμβεί εάν μια πολλαπλή εισαγωγής ελέγχου δρομέα κολλήσει ανοιχτό; Από τη δεξαμενή καυσίμων, πρόκειται για το καρμπυρατέρ και στην πολλαπλή εισαγωγής.
Πολλαπλή εισαγωγής? Εισαγωγής χρησιμεύει πολλαπλής ως ένα περίβλημα, όπου τα μικροσκοπικά σταγονίδια του καυσίμου αναμιγνύει με τον κρύο αέρα για να αποτελέσουν το μείγμα καύσης. Η πρωταρχική ευθύνη της πρόσληψης είναι πολλαπλή για τη μεταφορά του μείγματος καύσης σε κάθε θύρα εισαγωγής στην κυλινδροκεφαλή. Πρέπει να εκτελεί την αποστολή ομοιόμορφα και βέλτιστη κατανομή του μείγματος καύσης για κάθε κύλινδρο του κινητήρα, ώστε να υψηλές επιδόσεις από αυτό. Στα σύγχρονα αυτοκίνητα πολλαπλή εισαγωγής, από το κεντρικό περίβλημα ή ολομέλειας της, τρέχει σωλήνες ή τους δρομείς, έτσι ώστε να μπορεί να παρέχει μείγμα καύσης σε κάθε κύλινδρο του κινητήρα ξεχωριστά. Δεν είναι αυτή τη στιγμή στο σωστό μέρος ως πολλαπλή εισαγωγής τοποθεσία έλεγχο δρομέας; Ναι, είναι αλήθεια και στην πράξη, είναι η πολλαπλή εισαγωγής συγκροτήματα ελέγχου δρομέας βρίσκεται ανάμεσα στην πολλαπλή εισαγωγής και κεφαλή του κυλίνδρου του κινητήρα.
Ενώ η παροχή καυσίμου σε έναν κινητήρα είναι ύψιστης σημασίας να διατηρήσει το ποσοστό του αέρα και καυσίμου στο μίγμα σε 14.7:1 (αέρα / καυσίμου). Σε περίπτωση που κινητήρες ψεκασμού καυσίμου, η πρόσληψη μεταφέρει πολλαπλή μόνο του αέρα στους κυλίνδρους στα λιμάνια έγχυσης καυσίμου, όπου αναμειγνύεται με το καύσιμο. Το μίγμα καύσης ρέει μέσω του δρομέα στον κύλινδρο και όταν χτυπά το κλειστό βαλβίδα εισαγωγής σε αυτό, δημιουργεί ωστικό κύμα και τη θερμότητα. Αυτό το κύμα κλονισμού ταξιδεύει μέσα στην πολλαπλή εισαγωγής πέρα ​​δώθε με την ταχύτητα του ήχου. Το κρύο αέρα, λόγω της υψηλότερης πυκνότητας του από το ζεστό αέρα, είναι σημαντική και αναπνέουν από την ατμόσφαιρα. Το καύσιμο αναμειγνύονται με αυτό, όταν πυροδοτείται, διευρύνεται όλο και παραδίδει περισσότερη ώθηση.
Για να επιτευχθεί υψηλό απόδοσης του κινητήρα, είναι αναγκαίο να φορά το άνοιγμα της βαλβίδας εισαγωγής στην κύλινδρο μέχρι την κορυφή του κύματος κλονισμού. Το άνοιγμα των βαλβίδων εισαγωγής εξαρτάται από την ταχύτητα του κινητήρα να λειτουργεί σε, και ο χρόνος κρουστικό κύμα εξαρτάται από το μήκος της πολλαπλής εισαγωγής δρομέας και την ταχύτητα του ήχου. Στις παραδοσιακές μηχανές, το μήκος του δρομέα αντιστοιχείται σε ένα συγκεκριμένο εύρος στροφών του κινητήρα κατά την οποία ελπίζεται να προσφέρει μέγιστη απόδοση. Πάνω και κάτω από αυτό το εύρος, επιδόσεων των αυτοκινήτων δεν είναι μέγιστη.
Ωστόσο, αυτό δεν συμβαίνει στις σύγχρονες μηχανές κατά την οποία ένας υπολογιστής παρακολουθεί την εκτέλεση των τμημάτων του αυτοκινήτου και λαμβάνει διορθωτικά βήματα για να μεγιστοποιήσει. επί του σκάφους υπολογιστής του αυτοκινήτου μπορεί να το κάνει ηλεκτρονικά ελέγχουν το χρονοδιάγραμμα του ανοίγματος και κλεισίματος των βαλβίδων εισαγωγής, καθώς και προηγμένη γεωμετρία εισαγωγής. Του μεταβλητού πολλαπλές εισαγωγής μήκος σύγχρονο αυτοκίνητο που χρησιμοποιούνται για να παρέχουν μέγιστη απόδοση καυσίμου σε χαμηλές και υψηλές στροφές του κινητήρα, βελτιστοποιώντας τη δύναμη και τη ροπή που παράγεται από τον κινητήρα.
Μεταβλητή πολλαπλή εισαγωγής Runner και Ελέγχου? Κάθε κύλινδρος του κινητήρα εξυπηρετείται από δύο πολλαπλή εισαγωγής δρομείς άνισου μήκους, που συνδέονται με καθένα από τα μέρη εισαγωγής στον κύλινδρο χέρια. Ένα από αυτά είναι πάντα ανοιχτή. Ανάλογα με το φόρτο εργασίας επί του κινητήρα, άλλα δρομείς ανοίγει ή να κλείνει με τη βοήθεια ενός στραγγαλιστική βαλβίδα, ή ένα πιάτο βαλβίδων και η ροή του μίγματος καύσης ελέγχεται και προσαρμόζεται στη ζήτηση του κινητήρα. Όταν μιλάμε για πολλαπλή εισαγωγής ελέγχου δρομέας αναφερόμαστε σε αυτό βαλβίδα τύπου πεταλούδας. Οι κύλινδροι σε ένα κινητήρα να λειτουργεί σε ταχύτητα κάτω από τις 3.000 rpm εξυπηρετείται από την πολλαπλή εισαγωγής δρομέας που είναι πάντα ανοιχτή. Όταν ο οδηγός του βήματα αυτοκίνητο στο πεντάλ του γκαζιού και οι κινητήρες RPM σταυρούς 3,000-3,400 εύρος στροφών, ο άλλος δρομέας ανοίγει με τη βοήθεια μιας βαλβίδας να ανταποκριθεί στις αυξημένες απαιτήσεις του αέρα και του αερίου. Αυτή η δευτερογενής δρομέας ανοίγει και κλείνει όταν η powertrain μονάδα ελέγχου ενεργοποιεί μια μηχανή που κάνει την κίνηση της βαλβίδας. Ο οδηγός του αυτοκινήτου μπορεί πραγματικά να ακούσετε το άνοιγμα. Όλα αυτά ρύθμιση βελτιώνει την υψηλή απόδοση του κινητήρα ταχύτητα για να πάρει τόσο υψηλή χιλιομετρική αερίου δυνατό.
Μετά την ανάγνωση μέσα από όλες αυτές τις πληροφορίες, είναι εύκολο να καταλάβουμε τι συμβαίνει όταν η πολλαπλή εισαγωγής ελέγχου δρομέας έχει κολλήσει ανοιχτό. Απλά, το αυτοκίνητο χάνει την αποδοτικότητα των καυσίμων και θα πληρώνουν πολύ περισσότερα για ταξίδια σε χαμηλή ταχύτητα, επειδή το αυτοκίνητο είναι με χρήση του καυσίμου κατά την ρύθμιση για υψηλή ταχύτητα. Ωστόσο, όταν πάτωμα το γκάζι να ταξιδεύουν με μεγάλη ταχύτητα, θα αρχίσουν να πληρώνουν το δικαίωμα. Αν βρείτε διανυθέντα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου σας γλιστρήσει κάτω από τα φυσιολογικά επίπεδα, τότε υπάρχουν υψηλές πιθανότητες ότι κάτι είναι λάθος με την πολλαπλή εισαγωγής λάστιχο ή πολλαπλή εισαγωγή του ελέγχου δρομέα. Ελπίζω, οι πληροφορίες που παρουσιάζονται εδώ είναι ικανοποιητική.

No comments:

Post a Comment