Πριν φτάσουμε σε κατανόησης σχετικά με διάφορα προβλήματα δυναμό, ας καταλάβουμε πρώτα τι είναι ένα εναλλάκτη και πώς λειτουργεί. Δυναμό είναι μια ηλεκτρομηχανική συσκευή που μετατρέπει μηχανική ενέργεια σε ηλεκτρική ενέργεια χρησιμοποιώντας έναν περιστρεφόμενο μαγνητικό πεδίο. Ο σκοπός ενός εναλλάκτη παράγει εναλλασσόμενο ρεύμα, και ως εκ τούτου το όνομα. Οι συσκευές αυτές χρησιμοποιούνται ευρέως σε σταθμούς παραγωγής ενέργειας (οδηγείται από στροβίλους ατμού) και σε αυτοκίνητα. Ακριβώς, ο σκοπός του εναλλάκτη είναι να προκύπτει ένα σταθερό υψηλής τάσης (διατηρώντας την μπαταρία φορτιστεί πλήρως), ανεξάρτητα από το εάν το αυτοκίνητο είναι εργάσιμη ή αδράνεια. Ωστόσο, μια μηχανή είναι μια μηχανή μετά από όλα και είναι πάρα πολύ δυσλειτουργίες που οφείλονται σε διάφορους παράγοντες. Ας περάσει από κάποια προβλήματα εναλλάκτης στους κινητήρες.
Αυτοκίνητο Δυναμό Προβλήματα? Οποιαδήποτε συσκευή όταν αφίσταται από τη συνήθη λειτουργία του, πάντοτε παρουσιάζει ορισμένα ασυνήθιστα συμπτώματα. που αναφέρονται παρακάτω είναι μερικά σημάδια πρόβλημα δυναμό, το οποίο μπορεί να σας βοηθήσει στον εντοπισμό της αιτίας.
Πρόβλημα με Προειδοποίηση Φως? Όλοι μας γνωρίζουμε τι ένα προειδοποιητικό σήμα μέσα σε ένα αυτοκίνητο. Για τους ανθρώπους που δεν γνωρίζουν, ρίξουμε μια ματιά μέσα στο αυτοκίνητό σας. Υπάρχει ένα μικρό φως που διαμορφώνεται όπως μια μπαταρία με ALT γράψει πάνω από αυτό. Αυτό το φως είναι μια εγγενής λειτουργία της μηχανής αυτοκινήτου, το οποίο είναι συνδεδεμένο με ένα σύστημα ηλεκτρονικού υπολογιστή μίνι μέσα στο αυτοκίνητο. Αυτό το σύστημα ενισχύσεων για την παρακολούθηση της τάσης εξόδου που παράγεται από το δυναμό. Αν η τάση εξόδου που παράγεται από το δυναμό είναι μεγαλύτερο ή μικρότερο από το προκαθορισμένο όριο (13 έως 14,5 βολτ), τότε αυτό το φως lits του. Διαφορετικά, αυτό το φως παραμένει σβηστό. Αν όμως υπάρχει ένα πρόβλημα εναλλάκτη αυτοκινήτου, το φως μπορεί να τρεμοπαίζει για μια δεύτερη ή και περισσότερο. Αυτή η κατάσταση είναι πιο πιθανό να συμβεί κατά τη διάρκεια βροχών ή κατά τη διάρκεια της νύχτας, όταν οι υαλοκαθαριστήρες που χρησιμοποιείται κατ 'ανώτατο όριο. Αξεσουάρ (όπως και τους υαλοκαθαριστήρες, προβολείς, το ραδιόφωνο και πίσω αποψύκτη παράθυρο) καταναλώνει περισσότερη ενέργεια. Εξ ου και χρησιμοποιώντας τα εξαρτήματα αυτά για μεγάλο χρονικό διάστημα εξαντλεί μεγάλη τάση. Εν τω μεταξύ, ο εναλλάκτης πρέπει να εργαστεί σκληρότερα να διατηρήσει την απαιτούμενη τάση. Στις περιπτώσεις αυτές, η προειδοποίηση αναβοσβήνει το φως κάθε λίγο και λιγάκι. So τρέμοντας από αυτό το φως προειδοποίησης είναι το πρώτο σημάδι ότι ίσως να υπάρχει πρόβλημα εναλλάκτη.
Πρόβλημα με Προβολείς? Αν το σύμπτωμα προειδοποιητικό φως αγνοείται, το επόμενο δεν είναι σωστό σύμπτωμα υποδεικνύεται από τους προβολείς. Alternators ικανοποιούν ηλεκτρικών αναγκών του οχήματος. Έτσι, όταν το δυναμό αποτυγχάνει να λειτουργήσει κανονικά, οι προβολείς μπορεί να γίνει εξαιρετικά φωτεινό και αρκετό καιρό και εξαιρετικά βαρετή αμέσως μετά. Ακόμη και ταχύμετρα and ταχύμετρα να σταματήσουν να λειτουργούν κατά τη διάρκεια μιας χρονικής περιόδου. Ηλεκτρικά παράθυρα και τα θερμαινόμενα καθίσματα υποβάλλονται σε επιβράδυνση, αν ο εναλλάκτης αδυνατεί να διατηρήσει την απαιτούμενη τάση.
μυρωδιά καύση ή Γκρινιάζουν Sound? Οι αισθήσεις του κινητήρα (όραση, τον ήχο και οσμή) ενισχύσεις στη διάγνωση προβλημάτων εναλλάκτη καλύτερα. Για παράδειγμα, ένας οπτικός έλεγχος του εναλλάκτη μπορεί να επιβεβαιώσει με θέματα όπως η πυρόλυση στη ζώνη εναλλάκτη στο χώρο του κινητήρα και την ένταση που ασκείται από τη ζώνη για τη λειτουργία του δυναμό. Γρύλισμα ή κλαψούρισμα ήχος είναι μια ένδειξη ότι το δυναμό δεν λειτουργεί καλά. Αν παρατηρήσετε τη δομή εναλλάκτη στο εσωτερικό του διαμερίσματος του κινητήρα αυτοκινήτου, θα διαπιστώσετε ότι το δυναμό είναι στην πραγματικότητα κινείται από αξεσουάρ ζώνη ή μια ελικοειδή ιμάντα σε συνδυασμό με την τροχαλία στροφάλου. Όταν η τροχαλία του εναλλάκτη γυρίζει πιο γρήγορα από ό, τι το στρόφαλο τροχαλία, στη συνέχεια, εξουσία για την εξυπηρέτηση χαμηλές στροφές του κινητήρα δημιουργείται. Εξ ου και αν αυτή η τροχαλία εναλλάκτης δεν είναι σωστά ευθυγραμμισμένο με το σερπεντίνη ζώνης (που αποδίδουν σε λόγους, όπως φθαρμένα προσανατολισμό μας), έναν ήχο βρυχηθμού μπορεί να ακουστεί όταν το εργοστάσιο παραγωγής κινητήρων. Σε άλλες περιπτώσεις, πολλές τριβές μεταξύ της ελικοειδή ιμάντα και τον εναλλάκτη μπορεί να δημιουργήσει υπερβολική θερμότητα που προκαλεί η καύση του καουτσούκ και τα σύρματα. Η σήμανση αυτή αναφέρει μία υπερθερμασμένη εναλλάκτη.
Νεκρή μπαταρία? Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους ο κινητήρας του αυτοκινήτου σταματά να λειτουργεί, φυσικά ένας από αυτούς είναι μια αποτυχημένη εναλλάκτη. Όταν ένα δυναμό αυτοκινήτου αποτυγχάνει, η μπαταρία του αυτοκινήτου λαμβάνει ελάχιστη δύναμη. Ακόμα και οι καλύτερες μπαταρίες αυτοκινήτων δεν είναι σχεδιασμένη για να διατηρεί δύναμη για μεγαλύτερη διάρκεια του χρόνου. Από τεχνική άποψη, μια μπαταρία αυτοκινήτου μόνο μπαχαρικά μέχρι τη μίζα με τη δύναμη να κινήσει ανάφλεξης. Αλλά αν ο εναλλάκτης είναι νεκρός, η μπαταρία του αυτοκινήτου πεθαίνει πολύ μακριά σε μια στιγμή. Ως εκ τούτου, όπου υπάρχει ένα πρόβλημα δυναμό, μια νεκρή μπαταρία είναι ένα σίγουρο αποτέλεσμα της κατάστασης. Έτσι, όταν ο έλεγχος για την μπαταρία, να ελέγχετε αν το δυναμό είναι εργάσιμη ή μη.
Χαλαρές συνδέσεις? Όταν όλων των παραπάνω δυνατοτήτων αποκλείεται και δυναμό σας εξακολουθεί να λειτουργεί, να αναρωτιέσαι ό, τι θα μπορούσε να πάει στραβά με το αυτοκίνητο. Μπορείτε έλεγχος για τα εσωτερικά μέρη: η μπαταρία είναι μια χαρά, η ενδεικτική λυχνία δεν είναι αναμμένη και δεν υπάρχει καμία μυρωδιά καμμένου ή ήχο βρυχηθμού. Αλλά το ρεύμα που παράγεται από τον εναλλάκτη συμβαίνει πουθενά. Χαλαρές συνδέσεις! Το δυναμό ρεύμα ρέει μέσω μεγάλων καλωδίων και συρμάτων στο χώρο της μηχανής. Για οποιοδήποτε λόγο, αν τα καλώδια έχουν υποστεί ζημία λόγω της υπερβολικής παραγωγής θερμότητας (που προκαλείται από την τριβή), τότε υπάρχει μια χαλαρή σχέση που οφείλεται στην οποία το κύκλωμα είναι ελλιπής. Ένα άλλο θέμα που θα μπορούσε να είναι δυσλειτουργία του ανορθωτή διόδων εναλλάκτη (που μετατρέπει AC σε DC).
Δυναμό Προβλήματα: Κόστος? Μετά από να ξέρει τα παραπάνω προβλήματα εναλλάκτη συμπτώματα, η επόμενη ερώτηση που σας ενοχλεί είναι αυτό που πρέπει να γίνει και ποιες είναι οι δαπάνες που πραγματοποιήθηκαν. Για να μάθετε περισσότερα για τη διάγνωση εναλλάκτες, διαβάστε το άρθρο μας για τον τρόπο ελέγχου εναλλακτών. Ακόλουθους παράγοντες να αποφασίσουν το κόστος δυναμό σας:? Έτος του οχήματος? Μάρκα οχήματος? Μέγεθος της μηχανής? Εξοπλισμό αξεσουάρ του οχήματος? Παραγωγής Αμπέρ? Οχημάτων μάρκας? Δυναμό αντικαταστάσεις για τα παλαιότερα οχήματα δεν είναι ακριβό. Το σημερινό κόστος του κατά 80 amp εγχώρια κυμαίνεται εναλλάκτης μεταξύ USD 90 - USD 240. Ωστόσο, για μια ξένη μάρκα του οχήματος, το κόστος μπορεί να κυμαίνεται μεταξύ USD 270 - USD 320. Για πολυτελή αυτοκίνητα όπως η Mercedes και της BMW, το κόστος μπορεί να πεζοπορώ τόσο υψηλές δολάρια, 340.
Τα περισσότερα από τα προβλήματα εναλλάκτη που προκαλούνται λόγω της μια νεκρή μπαταρία ή ένα μεγάλο στερεοφωνικό ενισχυτή τον οποίο ποτίζεται από την μπαταρία εντελώς. Έτσι, όταν για την αντικατάσταση δυναμό στο αυτοκίνητό σας, βεβαιωθείτε ότι η μπαταρία είναι φορτισμένη εντελώς άλλο αυτή τη γεννήτρια θα είναι επίσης να υποστεί φθορά. Αυτό συμβαίνει επειδή εναλλάκτες δεν έχουν σχεδιαστεί για να χρεώσει ένα νεκρό ή χαμηλή μπαταρία. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι η τράπεζα ανορθωτή και το τρίο δίοδο που βρίσκεται στην πίσω πλευρά του δυναμό είναι σε κατάσταση λειτουργίας. Ταυτόχρονα, ελέγξτε για την ομαλή λειτουργία της ζώνης εναλλάκτη. Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τη ζώνη, να αντικαταστήσουν ιμάντα εναλλάκτη. Επίσης, αναφέρεται το άρθρο μας σχετικά σερπεντίνη αντικατάσταση του ιμάντα, καθώς αυτό θα μπορούσε επίσης να προκαλέσει προβλήματα εναλλάκτη.
Ελπίδα για το παραπάνω άρθρο σας βοήθησε να κατανοήσουμε σε μεγάλο βαθμό από κακή συμπτώματα εναλλάκτη εναλλάκτη και την αντιμετώπιση προβλημάτων. Έτσι, αν το αυτοκίνητό σας είναι που σας δίνει τα προβλήματα, δεν παίρνετε επικριτικό καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι η μπαταρία είναι νεκρή. Θα μπορούσε να είναι το πρόβλημα του εναλλάκτη. Τέλος, για να μην χάσετε σε ένα σημαντικό σημείο, κατά τη διάγνωση και τον καθορισμό των προβλημάτων δυναμό στο αυτοκίνητό σας, βεβαιωθείτε ότι αυτό γίνεται υπό την καθοδήγηση ενός έμπειρου μηχανικού αυτοκινήτων. Καλή Τύχη!
No comments:
Post a Comment